[Mekan Önerileri Suadiye Edition: Grandma-Matters-Crepe Escape]

 Herkese selamlar,

Bu seriye bir süredir devam ediyorum ve çokça pozitif yorumlar alıyorum. Bu sebeple "Suadiye" için önerilerle karşınızdayım. Keyifli okumalar dilerim. 

1- Grandma

Herkesin içinde yeni yerler keşfetme isteği vardır fakat dışarı çıktığında hep aynı yere gider... Bu benim için sıklıkla yaşanan bir durum ve gittiğim yer ise hep Grandma oluyor. Suadiye Marmaray durağına yürüme mesafesi 6-7 dakika. İki tane dışarıda oturma bölümü bulunuyor bir tanesi sigara içilebilen diğeri ise içilemeyen alan. Bana göre aşırı ferah ve sıkışık olmayan bir mekan bu da pandemi döneminde mekanı daha cazip kılıyor diyebilirim. Gelelim yiyecek-içecek faslına... Harika tatlıları var ve her gittiğimde mutlaka farklı bir lezzet denemeye çalışıyorum. Önerim mekana girdiğinizde direkt sol kapıdan girip mevcut tatlılara tezgahtan bir göz atmanız. Şu zamana kadar favorim "Triple Chocolate Devil's Cake ve Limonlu Haşhaşlı Kek" oldu. İçeceklerde ise hemen hemen aradığınız her şeyi bulabilirsiniz. Çayın demlikte geldiğini ve 2 bardak içebileceğinizi de belirtmek isterim. Kısacası arkadaşlarınızla sohbet edip süper tatlılar deneyebileceğiniz bir mekan :) *Fiyatlar açısından bazı şeyler yüksek olsa da ortalama diyebilirim. 

2-Matters Suadiye

Bu mekan ise gerçekten Instagram üzerinden bulduğum ve "fena kahvaltısı yokmuş gitsek mi?" diyerek seçtiğim bir mekan. Yine Suadiye Marmaray durağına yürüyerek 6-7dk. İç ve dış oturma alanları bulunuyor. Fakat dışarıdaki masalar birazcık birbirine yakın dolayısıyla boş olmasını dilerseniz sabah erken saatleri tercih edebilirsiniz . İç mekanı daha ferah ve çalışma için uygun bir ortam teşkil ediyor. Bu tarz yerlerde benim için menüde özgünlük önemli çünkü hep benzer içerikli yerleri Instagram'da görür olduk -maalesef- Şahsen, menünün çeşitli olması beni sevindirdi. Bir kere gittiğim için bir favorim oluşmadı fakat kahvaltıdan memnun ayrıldım diyebilirim. (Croissant & Sausage) Birazcık kahvaltıya uygun bir mekan olarak yorumlayabilirim. *Fiyatlar bana kalırsa yüksek. 

3- Crepe Escape

Hem kahvaltı hem tatlı yemek bir arada en sevdiğim. Eğer sizler de bu ikisini arıyorsanız ideal bir mekan diyebilirim. Suadiye Marmaray durağına 20dk Erenköy durağına biraz daha yakın bir konumda. Hem sigara içilen hem de içilmeyen alanları bulunuyor. Çok kalabalık görmedim hiçbir zaman yaklaşık 5 kere gittim bu yüzden de pandemiye de uygun olduğunu düşünüyorum. Menü çeşitliliği aşırı fazla bu yüzden gitmeden önce mutlaka internetten ön araştırma yapın derim. Benim favorilerim ise tuzlulardan "TCE Original ve Pan Burger" tatlılardan ise "Lemon Pancake ve Sour Brunette" olarak belirtebilirim. Menü çeşitli olduğundan fiyatlar da değişiklik gösteriyor. Fakat tatlı yiyecekseniz bir tatlıyı çok rahat iki kişi bölüşebilirsiniz. Aynı zamanda hem pancake hem de crepeler yer alıyor bunun tercihi de size kalmış :)

Mekan önerilerinde bu kadar diyelim. Öneri, görüş, fikirlerinizi yorum kısmından veya Instagram üzerinden paylaşabilirsiniz. 

Teşekkürler!


Yorumlar