ETKİNLİK: ATEMCO'16

Merhabalar,

Öncelikle ATEMCO'nun ne olduğu ile başlamalıyım. Atemco AIESEC tarafından düzenlenen eğitim ve motivasyon kongresi. Yılda bir kere düzenleniyor ve bütün AIESEC üyeleri davetli. Bu yıl AIESEC Türkiye'nin bütün şubeleri olarak katılım gösterdik yaklaşık 550 kişiydik ve etkinlik Antalya'da gerçekleşti.

Şunu söylemeliyim ki hayatımın en güzel 4 gününü yaşadım diyebilirim ve AIESEC İstanbullu olmaktan gurur duyuyorum. Ve sizi de AIESEC üyeliğini yaşamak için kayıt yapmaya davet ediyorum :) Hiçbir şey öğrenemeseniz bile İngilizceniz gelişiyor.

Ama bu kongre bana ikinci bir aile, ulusal arkadaşlar ve kendimi ifade edebilme gibi bir sürü şey kattı. Kesinlikle katılmasam eve dönünce depresyona girerdim. Eğitimin amacı ise AIESEC'i daha fazla hayatımıza katmak ve kendi liderliğimizi geliştirmekti. Her gün 10 saate yakın eğitim aldık. Bütün eğitimler ingilizceydi. Bazı etkinlikler çok duygusaldı. Tribal Spaces adı verilen bu etkinliklerde hiç tanımadığınız farklı şubelerden olan kişilerle bir araya gelip kendiniz hakkında bahsediyordunuz. Ve başta çekingen olsak bile sonradan bunun hiç bitmesini istemedik. Hatta ayrılırken ağladık.
Sondan bir önceki gün ise Gala gecemiz vardı. Bizim şube olmak üzere diğer 4 şube ödül aldık. Galadan sonra ise duygu paylaşımımız vardı. Burada ise hüngür hüngür ağladık.

Son olarak ise AIESEC'e bana bu güzel aileyi kattığı için, OC takımına bu güzel etkinliği gerçekleştirdiği için teşekkür ediyorum. (Oda arkadaşlarım, takımım ve takım liderimin yeri başka hepsi mükemmel.)  Duygularımı yazı ile anlatmak çok etkili olmayabilir fakat bu yazıyı yazmasam çok içimde kalırdı. AIESEC İstanbul'u çok seviyorum :)

Yorumlar