Zeytinli Rock Festivali 2017

Herkese merhabalar!

Zeytinli'den döndüm sonunda! Birazcık bana göre olmayan bir etkinlik olduğunu fark ettim. Fakat değerlendirirken, olabildiği kadar objektif olmaya çalışacağım. Yazının en sonunda değerlendirme kısmını bulabilirsiniz.


1.Gün: Festivalin ilk günü olduğundan daha başımıza neler geleceğinden habersizdik. Bir de ilk defa gittiğimizden nasıl bir ortam olacağını çok kestiremiyorduk. Tek dinlediğim sanatçı "Feridun Düzağaç" oldu. Çünkü bana hitap eden pek sanatçı yoktu. Ama Feridun Düzağaç baya iyiydi. Sadece onun için bile gidilirmiş dedirtti.

2.Gün: İkinci günde biraz festivalden soğumaya başladım. Çünkü insanlar müzik dinlemeye değil sadece içmeye gelmişlerdi. (Bu amaçla gelmeyen kişileri tenzih ediyorum.) Dolayısıyla ortamı hayal edebilirsiniz. Kusanlar mı komaya girenler mi.. Neler neler vardı da daha saymayacağım. Festival alanı güvenli iken festivalin dışında kalan alanlar çok güvensizdi. Bu benim görüşüm tabi ki de :) İkinci günde "Seksendört", "Manga", "Teoman" ile gayet eğlendik. Özellikle Manga çok iyi bir performans sergiledi.

3.Gün: Sanırım üçüncü günde eğleneceğimi düşünmemiştim. Fakat en çok eğlendiğim gündü. Biz 8 kişilik bir arkadaş grubu ile gitmiştik. Ve hepimizin ortak noktası olan bir grup çıktı. O da ; Athena! Baya tozu dumana kattık. Çokça dans ettik. Aynı şekilde "Selda Bağcan" ile de bol bol halaylar çektik, şarkılara bolca eşlik ettik. Gayet eğlenceliydi.

4.Gün: Allahım.. Cumartesi gününe denk geldiğinden çok kalabalıktı. Aynı zamanda en iyi sanatçılarda o gün çıkmıştı. Bu yüzden iğne atsanız yere düşmeyecek bir gündü. "Şebnem Ferah", "Hayko Cepkin","Mabel Matiz" derken neredeyse nefes alamayacaktık kalabalıktan :D Fakat en çok Hayko'nun performansını beğendim. Gerçekten hem görsel olarak hem de işitsel olarak çok temiz bir performanstı.

5.Gün: Beşinci günde, sabahtan festival alanını görmek istedik. Ve saat üç gibi alana girdik. Sabahleyin daha çekilir bir yanı varmış onu fark ettim :D Biraz gezip, aktivitelere katıldıktan sonra akşama kalmadan eve gittik. O yüzden akşama neler oldu bitti bilmiyorum. Fakat mutlaka festivallerde sabahki etkinliklere de katılın eğlenceli oluyor :)

Ayrıca sabahları "TCDD"nin kampında denize girdik. Gidecek arkadaşlara önerilir. Hem ucuz hem de temiz. Duş vs. var. İskeleden girebiliyorsunuz. Şezlong x2 + Şemsiye 15TL Biz bütün haftayı orada geçirdik.

Öneriler & Eleştiriler;
  • Festival alanı gereksiz kalabalıktı. Sanırım yapımcıların bilet satışlarını bir yerde durdurması gerekiyor. Kar edeceğim diye insanlara eziyet etmenin pek bir anlamı yok.
  • Arkadaşlar eğer giderseniz mutlaka çantanızı / telefonunu yanınızdan ayırmayın. Ama cebinize cüzdan, telefon veya para bulunmasın. Çantanızda olacak şekilde ve çantanızda önünüzde asılı daha güvenli hareket edebilirsiniz. Çok fazla hırsızlık oluyor. Dikkat edin!
  • Kimseyle dalaşmayın, laf dalaşına girmeyin. Kimsenin kafası yerinde olmadığından bu hususa da dikkat edin!
  • Akşamları çok serin oluyor. Mümkünse yanınıza kalın hırka, battaniye vb. eşyalar alın.
  • Olabildiği kadar festival alanında vakit geçirin. Biliyoruz içeride alkol pahalı fakat daha kaliteli vakit geçirebilirsiniz.
  • TUVALETLERİ TEMİZ BIRAKIN. Sizden sonra girenler şaheserinizi (!) görmek zorunda değil :)
  • Konseri daha önden izlemek için insanları ezmeyin. Rica edince yol veriyoruz :)
  • Çalışanlara köle muamelesi yapmayın. Sonuçta pisliklerimizi onlar temizliyor. 
  • Kamp konusunu çok iyi bilmiyorum. Fakat kalan yakın arkadaşlarım, çok pis olduğunu söyledi. Onların yalancısıyım. (Zaten genel olarak her yer pis) Aynı zamanda gece uyurken çok soğuk oluyormuş. Sanırım uyku tulumu faydalı olur. 
Benden bu kadar. Çok "vaaaay be!" dedirtecek bir etkinlik değildi bence (sanatçılar hariç) Seneye gider miyim? - Kesinlikle HAYIR. Parayla sefalet çekmeye lüzum yok. Ağır eleştirmemişimdir umarım. Emeği geçenlere teşekkürler.

Yorumlar