Dekorasyon Önerileri

Herkese merhabalar,

Ne zaman okullar açılsa hep odamın içerisinde bir değişikliğe gitmişimdir. Nedenini ben de bilmiyorum :D Bu yıl içerisinde odamda yaptığım küçük değişikliklerden bahsedeceğim.

Para biriktirmeyi çok seven bir insanım. O yüzden kendime sürekli kumbaralar alıyordum. Sonra o kumbaraları kullanmamaya başladım. Bunun yerine geçen aylarda Migros'ta satılan 4lü saklama kutularından aldım. Ve üstlerine 5-10-25-50 kuruş yazıp hepsini ayırdım. Saklama kutularım şeffaf olduğundan hangi paradan ne kadar biriktirmişim görebiliyorum. Hem de bu şekilde daha çok motive oluyorum :)

İkincisi, Starbucks'ın belli haftalara göre çıkardığı bardaklar oluyor. Yılbaşı, sevgililer günü gibi. Ben de geçen yıl bu bardağın tasarımını beğendiğimden birini almıştım. Sonra uzun uzun düşündüm ben bununla ne yapacağım diye. Yine ne kadar biriktirmeyi seven bir insan olduğumdan bahsedeceğim. Benim bir yığın kitap ayracım var ve bunları bir sıraya göre dizmiştim. Dedim ki bu ayraçları bu bardağın içine koyayım hem hoş bir görüntü olur hem de seçip kullanması kolay olur.


Çok fazla not defteri, kitap hep çalışma masamın bir köşesinde oluyor. O yüzden onları hizada tutabilecek bir şey lazımdı. Hepinizin aşina olduğu bir ürün bu. İkea'da bulmuştum. "B" harfi şeklinde olan kitap tutacağı.


Ve yakın zamanda almak istediğim birkaç ürün daha var. Onlar için de İkea'ya gideceğim. 

Beni takipte kalmayı unutmayın!

Yorumlar