[Mekan Önerileri- Çaycı- Big Mamas- Irish Pub]

Herkese tekrar merhabalar!

Bu yazı da yine kendi blogumda bir ilke imza atarak "Mekan Önerileri" yapacağım. Birbirinden farklı mekanları bu yazıda bulabilirsiniz. Hazırsak başlayalım.


Öncelikle çay içmeyi sevenler için bir mekan geliyor; "Çaycı" Kendisini Trump AVM'nin B3 katında kalıyor. Aynı zamanda farklı şubeleri de bulunmakta. Çayı sürekli taze kalıyor ve gayet uygun fiyata bulabilirsiniz. Çayın yanına ise sandviç, tatlı-tuzlu kurabiye gibi yiyecekleri de alabilirsiniz. Hem içerde hem de dışarda oturabilirsiniz. (Sigara tiryakileri için önemli olabilir :)) Ayrıca çok fazla priz bulunuyor rahatlıkla bilgisayarınızı kullanabileceğiniz masalar da mevcut. Benim puanım 8/10 


İkinci mekanımız ise "Big Mamas" oldu. Ben Big Mamas'a daha önce Ataköy'de gitmiştim. Ve aşırı beğenmiştim. Çok aç olduğumdan "Burrito" söylemiştim hatta "ben bununla doymam kesin ya" triplerine girmiştim. Fakat buritto geldiğinde bitiremedim :( Porsiyonları çok büyük ve fazla doyurucu. İkinci gittiğimde ise yeni açılmış şubeleri olan "Kocamustafapaşa" ya gittim. Ve burada annemle sadece tatlı yedik. Waffle'ı maalesef çok beğenmedik. Fakat "Magnolia ve Kadayıflı Muhallebileri" çok güzeldi. Yeni açıldıklarından ikram olarak birçok tatlı getirdiler. Dipnot olarak ise sizlere sıcak çikolata önerebilirim. Gayet kıvamında ve lezzetli idi. 9/10 puanım.


Üçüncü mekan ise "Irish Pub" Buraya AIESEC yakın olduğundan çok sık gidebiliyorum. Alkollü bir mekan fakat her gittiğinizde alkol almak zorunda değilsiniz. Dolayısıyla ben bazen patates kızartması, hamburger gibi yiyecekler için gidiyordum. Alkol açısından biraz pahalı fakat yemek açısından gayet normal fiyatlara sahip. Genel olarak ise puanım 8/10


Bir başka yazıda görüşmek üzere hepinizi seviyorum !


Yorumlar