Abur Cubur Serisi-1

Selamlar!

Biliyorsunuz ki blogumun mottosu "Benim Deneyimlerim" o yüzden daha önce denediğim abur cuburları da yazmak istedim. Belki de böylelikle tadından emin olamadığınız yiyecekler hakkında fikir sahibi olursunuz.


Uno-Vişneli Tart:
Eskiden elmalı olanı vardı. Gerçi hala var fakat bence kesinlikle vişnelisi daha mükemmel bir lezzette. Yaklaşık 1TL veya 1.25 her yerde bulabilirsiniz. Ben ilk bizim okulun otomatında görmüştüm. Süt veya çay ile beraber gerçekten çok güzel oluyor. 285 kalori civarında o yüzden yerken 2 kere düşünün derim. Veya illa denemek isterseniz bir arkadaşınızla bölüşüp yiyebilirsiniz :)

Sek Quark Mousse: Sanırım tadının bu kadar kötü olacağını hayal edemediğim tek ürün. Quark serisini çok beğendiğimden Mousse olanı da satın almıştım. Ama kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kalorisi az olacak diye tadından ödün vermişler. Aynı kaloriye daha lezzetli ürünler bulabiliriz sanırım. Sanırım kendisi 120 kalori. Fakat Quark'ın peynirsi ekşiliği ile Mousse'ın tatlılığı birbirini daha kötü yapmış bu sebeple tercih tekrar etmeyeceğim. 


Dardanel Pita Chips: Pita ekmeğini duyanlarınız varsa onun kesilip, fırınlanıp  cips haline dönüştüğünü düşünün. Eminim bilenler güzel hayal etti. Fakat hiç öyle değil. Resmen verdiğim paraya üzüldüm. İçinden sadece 2 parça yedim ve hiçbir şeye benzetemedim tadını. Paketin arkasında "Humus" ile tüketin tavsiyesi var sanırım onunla güzel olabilir fakat başka bir ürünle daha güzel olacağını sanmıyorum. Çok bana göre değildi... Bir paketi 350 kalori. 


Bu haftalık da bu kadar. Tekrar görüşmek üzere!


Yorumlar