Yoga Günlüklerim

Herkese merhabalar,

Bu yıl kesinlikle kafayı sağlıklı beslenme ve sporla bozmuş durumdayım. Her ne kadar sağlıklı beslenmeyi arada bozup geri dönsem de yılmadım şu anda da yulaf yemekle uğraşıyorum. Geçen yıl pilates veya fitness yapmıştım. Bunun yanında koşu yürüyüş de vardı fakat daha farklı şeyler denemek istiyordum. Bu yüzden geçen yıl yoga ile tanıştım fakat dost olmamız bu yıla kısmetmiş.


Cihangir Yoga'yı belki bileniniz vardır. Buraya arkadaşlarım her pazartesi saat 21:30da gidiyorlardı. Hem dersleri ucuz hem de hocası çok tatlıymış. Ben saati sabah 9 olarak algıladığımdan derslerim var diyerek yaklaşık 2 ay boyunca bütün dersleri kaçırdım. Sonra okullar tatil olunca da hemen gideyim dedim. Dersleri stajyer hocalar veriyor ve yaklaşık 1.5 ya da 2 saat sürüyor. Ve ücreti 10 TL hem aşırı kalabalık olmuyor hem de çok samimi bir ortam var.

Ben açıkçası ilk gittiğimde kesin yapamayacağım rezil olacağım, herkes bana gülecek diye düşünüyordum fakat yanılmışım. İnsan kendine inanırsa her şeyi yapabiliyor. Evet, yapamadığım birkaç hareket hala var fakat bu benim yoga yapmama engel değil. Zaten yapamadığınız pozlar için hoca sizlere alternatifini gösteriyor. İster çok kilolu olsun ister çok zayıf bu sporu herkes yapabilir.

Zaten bilen bilir yoga aslında meditasyon için yapılıyor. Yani rahatlamak ve huzura kavuşmak için. Ben de yoga bittikten sonra inanılmaz yorulsam da eve gidince harika bir uyku çekiyorum ve bütün stresten uzaklaşıyorum.

Kendinize inanın ve yapacaklarınızın farkına varın. Potansiyelinizi keşfedin!
Sevgiler,

Yorumlar