Denebunu Kutusu!

Herkese yeniden merhabalar!

Uzun zamandır "denebunu.com" üyesiyim fakat yoğunluktan kaynaklı henüz bir kutu siparişi verememiştim. Kısmet şubat ayına oldu ve ben de bir kutu sipariş edebildim.









Denebunu nedir?
Denebunu.com markalarla işbirliği yaparak tester ürünler veren ve bu ürünlerin kullanımından sonra yorumlarınızı yazabildiğiniz bir dijital platform.  Üyeliğinizi tamamlamadan önce profilinizi ve anketleri doldurmanız gerekiyor. Ve ardından sizlere uygun kutular "Sana Özel" başlığı altında belirli periyotlarda görünüyor. 

Peki benim kutumdan neler çıktı? Bu kategorilere göre kutudaki ürünler değişkenlik göstermekte. Benim kutumdan ise 3 ürün çıktı. Bunlar, Kotex-Redbull ve Pril Deterjan.

Hepsi daha önce kullandığım ürünlerdi ve gayet güzel yorumlarda bulunma fırsatını yakaladım. Pril Deterjan ne alaka diyebilirsiniz. Ama bazen eve kimin alışveriş yapacağı değişebiliyor bu yüzden deterjan hakkında da fikir sahibi olmalıyız :D

Eğer siz de denebunu hakkında bilgilenmek istiyorsanız kendi sitelerinden bilgi alabilirsiniz.


Sevgiler!

Yorumlar