GEZİ: Ankara (Milletler Ligi Gezisi)

Herkese selamlar!

Az da olsa gezme fırsatı bulduğum bu zamanlarda sizlerle de deneyimlerimi paylaşmak isterim :) (Malum ekonomi...) Daha önce çok kez Ankara'da bulunsam da bu yıl Haziran-Temmuz aylarında daha sık gittim. Sebebi ise Voleybol Milletler Ligi maçlarının bir kısmının Ankara'da oynanıyor olmasıydı. Hazır bu kadar yakınımızdayken Filenin Sultanlarını desteklememek olmazdı. Bu sebeple yapmış olduğum mini geziden bazı kesitler anlatayım... (Biz Türkiye-Bulgaristan ve 3.lük Maçı Türkiye-Sırbistan ve final maçı olan Brezilya-İtalya maçlarına gittik.)

Öncelikle ulaşım için YHT veya normal tren kullandık. Fiyatları 160-200TL arasında değişiyor. YHT güzel bir alternatif yaklaşık 4-5 saat sürüyor. Eğer her şartta uyuyabilme özelliğiniz yoksa normal treni tavsiye etmiyorum 😁 Zira inanılmaz yoruldum ve hiç uyuyamadım. Yaklaşık 9 saat süren bir yolculuk oldu.

Ardından soluğu otelde aldık. Kaldığımız otelden gayet memnunduk. (Inn Budget 65) Lokasyon olarak çok merkezi ve her yere ulaşımı kolaydı. Odalar konforlu ve kahvaltısı da gayet yeterliydi. 2 kere aynı otelde kaldığımızdan tekrar tercih edebilirim.

Peki Ankara'da nerelere gittin neler yedin diye sorarsanız tabi ki önce Anıtkabir'i ziyaret ettim. Her Ankara'ya gidişimde mutlaka uğradığım 😌 Onun dışında pek bir tarihi veya kültürel gezi yapmaya vaktimiz olmadı.

Sonrasında bir Aspava yaptık tabi ki. Tıka basa doyup hatta üzerine yürüyemeyeceğimiz için saatlerce oturduğumuz bir deneyim oldu 😁 Daha önce gitmeyenler için açıklamak gerekirse, et döneri aşırı iyi ve SSK şeklinde bir kısaltma mevcut. Bu da soğanlı, soslu, kaşarlı dürüm istemek için kullanılıyor. Önden ikramlar geliyor ve tamamen sınırsız ayrıca bittikçe de yeniliyorlar. Ardından da iki farklı tatlı ve çay ikramı ile yemek şöleni sonlanıyor. İlk defa gidecek olanlara tavsiye ediyorum. Tabi ki biraz aç gitmenizde fayda var 😊

Kaldığımız otel Bahçelievler'de olduğundan akşam gidilecek birçok mekana da çok yakındı. Mekanlara şöyle bir göz attığımızda bize en çok hitap eden Last Penny oldu. Mekanlar garip bir şekilde çok kalabalık ve insanlar baya bir sıra bekliyorlar. (Bunu İstanbul'da yaşayan ben garipsedim :')) Last Penny'de ise Et Burrito ve Mezgit Burrito tercih ettik. Açıkçası mezgit olanı gerçekten çok lezzetliydi. Porsiyonlar yeterince doyurucuydu patatesleri de iyi fırınlanmıştı. İki burritoyu da tercih edebilirsiniz.

Bunun yanı sıra Şantiye adında başka bir mekanda da bir sürahi kokteyl deneme fırsatımız oldu. Fiyat performans mekanı olarak burayı da değerlendirebilirsiniz.

Minik gezimin özeti bu şekilde, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Bir sonraki yazı için fikirleriniz varsa bana ulaşabilirsiniz!