Masterpiece & Frankenstein Korku Evi

 Bu yazıyı yazsam mı yazmasam mı çok uzun düşündüm fakat en sonunda bu deneyimleri sizlerle paylaşmak istedim 😂

Bodo adında farklı deneyimler keşfedebileceğiniz bir websitesi var. Bu websitesiden istediğiniz fiyata farklı deneyimler satın alabiliyorsunuz, kullanımı inanılmaz kolay ve gerçekten kaliteli yerlerle çalışıyorlar. Sadece kendiniz için değil, birilerine hediye etmek için de alabilirsiniz. Ben ve arkadaşım Aykut'un hediye 2 kutusu vardı bizler de kullanalım istedik. 

Kendi deneyim kutumu Masterpiece 2 Kişilik Heykel Atölyesi olarak seçtim. Bir cumartesi günü Galata'da yer alan Masterpiece atölyesine doğru yola çıktık. Burası birazcık yokuş bir yerde kalıyor bilginiz olsun 😊 Anladığım kadarıyla her seansın belli bir heykel şekli oluyor ve ona uygun heykelinizi tamamlıyorsunuz. Bizim denk geldiğimiz "Budha" heykeliydi. Tabi ki hemen "budha mı gelecekti başıma?" adlı şakalarımı yaptım. Bir seansta 10-12 katılımcı bulunuyor. Eğitmen gayet tatlı biriydi. Özellikle benim gibi el becerileri gelişmemiş kişiler varsa kendisi baya yardımcı olacaktır 😁 Heykeli yaparken önce kendisi adımları anlatıp yapıyor, ardından sizin uygulamanızı isteyip kontrol ediyor. Başlangıçta benim heykelim neden çirkin, iyi olmadı vb. düşüncelere kapılsam da sonrasında keyif alıp çok da takmamaya başladım. Çok da kötü olmadı gibi... En sonunda ise yaptığınız heykeli alıp evinize götürebiliyorsunuz. 7-10 gün arasında tamamen kuruyarak son şeklini alıyor. Ve fırınlanmadığını da belirtmek isterim. 

 

Bodo'dan seçtiğimiz ikinci deneyim kutusu ise Frankenstein Korku Evi oldu. Daha önce korku evine giden birisi olarak kendimi deneyimli sanıyordum ta ki gittiğimiz güne kadar. 4 arkadaş müthiş bir ekip olacağımıza olan inancımızla beraber Kadıköy'de yer alan bu korku evinin yolunu tuttuk. Kapının dışında beklerken aniden ışıklar yanıp sönmeye başladı ve bir ses içeri girmemiz gerektiğini söyledi. İşte bu andan itibaren korkmaya başladım 😨 İçerisi tamamen karanlıktı, oyun boyunca da bir ses tarafından yönlendirildik. 

İçerde tek kız olarak benim kenara ayrılmam gerektiğini söylediler ardından da Mert ve ben bir takım Yunus'la da Aykut bir takım olmuştu. Yani 4 kişilik bir takım olacağımızı düşünen biz evin içerisinde birbirimize karşı yarışacaktık. Önce küçük bir bulmaca çözdük ve yukarı çıktık ardından bir oyun oynadık ve bir labirentin içine düştük. Tabi ki bana arada gelen panik atak perileriyle oyunu tamamlamamız zor görünüyordu. Bütün ipuçlarını toplayıp matematik işlemini yapmak için kapının kenarına geldik. Fakat işlemi yapmak ne kadar uzun sürüyorsa korku seviyesi ve stres de o kadar artıyordu. Frankenstein'ın korumaları sürekli gelip bizlere korku dolu dakikalar yaşatıyordu. En sonunda işlemi yapamadığımız için matematik hocamıza selam söyleyerek kapıyı açmak durumunda kaldılar 👀 Bir başka odada başka bir bulmaca bizleri bekliyordu fakat bizden 5 dakika sonra gelen Frankeinstein askeri beni çok korkuttu ve oyunu yarıda bırakmaya karar verdim. "Aaaaa Nurseda bu sana yakıştı mı alt tarafı bir oyun" dediğinizi duyar gibiyim fakat oyun olduğunu bilseniz bile maalesef içeriye girince öyle hissettirmiyor. 😑

Beni oyun dışına aldılar. Aykut, Emre ve Mert devam etti. Mert'i yarıda bıraktığım için üzgünüm :( Birkaç aşamadan ve bir sürü çığlıktan sonra son aşamaya geldiler. Tabi ki bütün bunlar olurken ben soğuk suyum ve kolonyam ile beraber onları izleyerek keyif çatıyordum ✌ Her ne kadar iki takım son aşamaya birlikte gelse de son bulmacada takım olarak yarışıyorsunuz ve inanın ki kaybeden taraf olmak istemeyeceksiniz. 

Deneyim kutuları sayesinde çok keyifli 2 hafta sonu geçirmiş oldum. Eğer sizler de bu iki deneyimi merak ediyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. Frankenstein korku evi için bir hastalığınız, panik atağınız vb. yoksa deneyimlemeniz daha keyifli olacaktır.

Bolca sevgiler!




Yorumlar

Yorum Gönder