Bir Yaz Gecesi Festivali

 Tekrar selamlar!

2017'den beri düzenlenen "Bir Yaz Gecesi Festivali"ne katılma fırsatı buldum. Bu yıl 29 Temmuz-14 Ağustos tarihleri arasında Beykoz Kundura Fabrikasında gerçekleşti. Açıkçası mailime gelen bir bülten sayesinde haberdar oldum, keşke daha önce keşfetme fırsatım olsaydı. İnanılmaz keyifli ve güzel geçen bir etkinlik oldu. Etkinliğin açık havada olduğunu söyleyerek başlayalım 😊

Etkinliğe geçmeden önce birkaç bilgiyi de paylaşmak isterim. Biletleri beykozkundura.com adresinden satın alabilirsiniz. Etkinlikte filmler, konserler ve sergiler yer alıyor. Gitmek istediğiniz gün ve içeriğe göre biletleri ayarlayabilirsiniz. Yalnız öncesinde almakta fayda var çünkü çok çabuk tükeniyor. Ulaşım içinse Beşiktaş'tan direkt etkinlik alanına özel bir vapur kalkıyor bununla kolaylıkla gelebilirsiniz. Kendi aracınız varsa işiniz daha kolay tabi ki. 


Etkinlik alanında restoran, sergi alanı, hızlı içecek/yiyecek alanı ve birçok masa/puf gibi yerler bulunuyor. Film veya konser başlamadan önce hafif şarkılar çalıyor. Erken giderseniz sergi alanını ve minik müzik dinletisinde çok keyifli vakit geçirebilirsiniz. Zaten manzara muhteşem o yüzden yürüyüş yapmak bile insana kendini iyi hissettiriyor. Hızlı yemek alabileceğiniz yerde fiyatlar çok uçuk değil (örn: bir balık ekmek 35TL gibi) Alkol satışı da mevcut, kokteyl bile servis ediyorlar. 



Çok başarılı bir organizasyon olduğuna değinmeden geçemeyeceğim. Tüm çalışanlar çok ilgili ve kibardı bize çok yardımcı oldular. Aynı zamanda her yer çok temizdi. 

Gelelim ben hangi filme gittim 👀 12 Ağustos'taki "Tatlı Budala" (orijinal adı The Party) filmine yer bulabildik. 1968 yapımı olan bu film orijinal dilinde alt yazı ile gösterildi. Özet olarak konusu Hintli bir aktörün (Peter Sellers) setteki sakarlıkları sonucu kovulması ile başlıyor. Ardından ünlü bir yapımcının akşam gerçekleştirdiği partiye yanlışlıkla adının yazılmasıyla devam eden sakarlıklar silsilesi diyebilirim. Beni inanılmaz güldürdü eminim yılına göre izleyen insanları da çok güldürmüştür. 




Filmi izlerken patlamış mısır, dondurma, kek vs. birçok yiyecek ve içeceği de etkinlik alanından alabilirsiniz. Biletler 100TL'den satışa sunuluyor fakat sonunda bir indirim gerçekleşip 80TL'ye düşüyor. Fırsatınız olursa mutlaka gitmenizi öneririm. 

Bir etkinliğin daha sonuna geldik!

Önerileriniz varsa bana yorum ve instagram yoluyla ulaşabilirsiniz ✌

Yorumlar

  1. Önemli olan etkinlikten ziyade yol arkadaşı diye düşünüyorum.... MS

    YanıtlaSil

Yorum Gönder