[Mekan Önerileri Hamburger: Baltazar - Vava - House of B]

Herkese yeniden merhabalar,

Hamburger yemeyi kim sevmez? Tam olarak yine canımın hamburger çektiği bir zamanda hemen denemiş olduğum hamburgercileri sizlerle paylaşmak istedim. Hazırsak hemen başlayalım!

İlk mekanımız Baltazar. Bilen bilir kendisi Karaköy'de yer alıyor. Tam olarak Fındıklı tramvay durağından inince yürüyerek 5 dakikada ulaşabilirsiniz. Biraz sıkışık belki de rahat rahat veya uzun uzun oturarak hamburger yiyebileceğimiz bir mekan değil fakat çok lezzetli. Ben her gittiğimde farklı bir çeşit hamburger yedim ve henüz beni üzen bir lezzetle karşılaşmadım o yüzden tavsiye ediyorum. Tek söyleyebileceğim ekmekleri biraz daha yumuşak olabilir :) Yanlış hatırlamıyorsam bir hamburger bir de içecek için 80TL gibi bir fiyat ödemiştim. Fakat biliyorsunuz her gün her şeyin fiyatı değişiyor bu Ekim-Kasım aylarında gördüğüm fiyattı :)

İkinci olarak Vava Burger'i önerebilirim. Bir gün yolda yürürken tamamen tesadüfen denk geldiğim bir mekan ve İçerenköy'de yer alıyor. Kozyatağı metro durağından yürüyerek 5 dakika bir mesafede diyebiliriz. Hem içerde hem de dışarda masaları bulunuyor ve güzel esiyor, yaz aylarına birebir :D Sadece hamburger değil aynı zamanda sosisli ve geniş bir menüde atıştırmalıklar bulabilirsiniz. Benim favorim Trüf Mayonezli Hamburger ve Avokadolu Sosisli olmuştu. Sadece et değil tavuk burgerleri de tercih edebilirsiniz. Menü de yer alanlar inanılmaz doyurucu çok büyük porsiyonlarda geliyor. Ayrıca yemeksepetinden de evinize de sipariş verebilirsiniz. Hem lezzet hem de porsiyon olarak düşündüğümde beni çok memnun eden bir mekan. Bir hamburger menü ortalama 100-120TL civarında değişiyor. 

Son olarak ise House of B'den bahsedebilirim. Gidenlerin hepsi neredeyse aynı şeyi söylüyor. "Gerçek Amerikan hamburgercisi deneyimi" Haksız da sayılmazlar. Gerçekten inanılmaz lezzetli ve herhalde menüde tadı güzel olmayan bir şey yok. Mac N Cheese Hamburgerden, Tavuk Burgere kadar her şey çok lezzetli ve doyurucu. Ek olarak Tatlı Patates kızartması her ne kadar kulağa ilginç gelse de kesinlikle denenmesi gereken bir lezzet olduğunu düşünüyorum. 2 şubesi bulunuyor biri Beşiktaş/Akaretler diğeri ise Suadiye. Her ikisinde de sıra beklemek çok olası o yüzden öğlen gitmenizde fayda var. Online da sipariş verebilirsiniz. Eğer çok iyi bir hamburgeci arıyorsanız kesinlikle gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz. Tek başına hamburgerler 80-100TL arasında değişiyor menü olarak isterseniz daha farklı bir fiyatlandırma olacaktır. 

Hamburger mekanları için benden bu kadar. Biraz daha kilo verdiğimde bu yazının ikincisi de gelecektir! O zamana kadar görüşmek üzere!

Afiyet olsun.

Yorumlar

Yorum Gönder